Update.

by Tjaša

Huh, teli moji zapisi pa postajajo že skoraj tako redki, kot dež v Dubaju. No ja, ene trikrat smo ga pa celo dočakali to “zimo”. Vse skupaj ni trajalo niti pol ure, ampak dobro, dež je dež. Sicer pa smo imeli februarja tudi že celih 33C. No, potem so temperature spet malo padle. Aleluja! Vmes sva dobila še en obisk. Jaz sem se spet malo postarala in letos so deževale predvsem takšne čestitke – Keep calm thirties are the new twenties! – in točno tako se tudi počutim. Rojstni dan sem preživela na plaži. In točno to in samo to sem si vedno želela. Nič ni boljšega, kot tridesetka na plaži. Kao neka prelomnica in to.
V zadnjem tednu sem uspela celo malo zboleti. Ja, tole dvajset in nekaj stopinjsko vreme mi ni več po godu. Nekje vmes sem dobila tudi novo službo. Juhu! High five in vse kar spada zraven. Najlepši filig pa je to, da se že eno leto ponosno podpisujem kot Tjaša Džafić. Res kul filing.

Processed with VSCOcam with f1 preset

unnamed

Sem pa vmes dobila tudi nešteto vaših sporočil. No, bolje rečeno vprašanj. In naj prvo poudarim, da se ta zapis ne nanaša na nikogar posamezno. Vsakršna podobnost z vami je zgolj v vaši glavi.

Pa da začnem. Najrajše imam vse vas, ki mi točno 3 dni predno pridete v Dubaj pišete kje si lahko rezervirate najcenejši možni hotel. Še enkrat, tale zapis ne leti na nikogar osebno, saj sem se do zdaj čisto vsakič potrudila in vsem pomagala kolikor sem le lahko, ampak bog pomagaj ljudje.

Jaz nisem turistični vodič, še manj pa turistična agencija, kar mogoče niti ne bi bilo tako slabo, glede na povpraševanje.
Sicer pa se mi kot prvo niti sanja ne kakšen je vaš budget, kaj bi si radi ogledali in doživeli, s kakšnim namenom pridete v Dubaj in podobno. Si pa lahko mislim, da imate prav vsi eno skupno točko. Preko intetneta ste kupili tisto ta poceni letalsko karto in zdaj bi radi prišli na en “študentski” dopust v Dubaj. E, pa ne ide to tako.
V tem primeru je letalska karta še najcenejša stvar. Od tu naprej se posilstvo (se opravičujem izrazu) vaše bančne/kreditne kartice šele začne. Je že res, da vas iz vseh strani bombandirajo z nizkocenovno letalsko družbo, ki vas relativno zares poceni pripelje v Dubaj, a nizkocenovni hoteli žal za enkrat tukaj še ne obstajajo. Vsaj jaz še nisem slišala za njih. No, v koliko pa obstajajo, verjemite mi na besedo, v tistem delu Dubaja nočete preživeti svojega verjetno težko pričakovanega dopusta.
Vsekakor pa imam najraje tudi takšno kategorizacijo hotela – en ful poceni hotel bi Tjaša. Mhm, zame recimo je ful poceni hotel za 50€ na noč, za vas je mogoče to 100€ na noč, za Mohameda pa 500€ na noč. Ampak okej, pustimo te podrobnosti.

Jaz sicer ne vem na podlagi česa se ljudje ponavadi odločate pri izbiri destinacije, ampak jaz osebno ponavadi vsaj približno vem kako draga je država v katero potujem. In naj vam zaupam eno skrivnost, če tega do danes še niste razbrali iz mojih zapisov seveda, Dubaj je svinjsko draga država (za moj proračun in moje mnenje). Recimo, da v to mnenje lahko vključim tudi vse najine dosedanje obiske. Pa še vse sodržavljane, ki živijo tukaj. In še marsikaterega Filipinca, Pakistanca in …
In v kolikor greste na dopust, katerikoli dopust, z mišljenjem, da bi radi tudi kaj prišparali, no potem pač raje ostanite doma. Ali pa se odpravite v Bulgarijo, vsaj včasih je ta velja za poceni dopustniško destinacijo.

In še enkrat, ne vzemite tega zapisa osebno, jaz vam z veseljem povem kje v Dubaju se pije najboljša kava pa kje imajo tisti najboljši burger in kakšno vreme je trenutno v Dubaju. Lahko vam tudi povem kakšen je kodeks oblačenja in kako varen in čist je tukaj metro. Pa mogoče še to, da je divja vožnja čez sipine v dubajski puščavi res posebno doživetje.

Za najcenejši hotel pa prosim povprašajte agenta v najbližji turistični agenciji. Moje poznavanje dubajskih hotelov se zaključi pri bližnjem srečanju s približno tremi hoteli, kjer sem več ali manj po naključju spila ponavadi pregrešno drago kavo.

Sicer pa dobrodošli v Dubaju!